Nyt tekisi mieli huutaa. Olen aivan helvetin turvoksissa. Tämä saatanan maha (anteeksi kielenkäyttöni) ei ole katoamassa minnekään. Olen oikeasti harkinnut rasvaimua. Ei tälle ilmeisesti ole muuten tehtävissä mitään. Toinen vaihtoehto on, että alan tehodieetille, mutta silloin olen jo niin paljon alipainoinen, että joudun pelkäämään oman terveyteni puolesta. Olen kyllä ajatellut, että veitsen ja letkujen keinoin saavutettu ulkonäkö ei ole luonnostaan täydellistä. Vaikka tulos olisikin siisti ja huoliteltu, niin kukaan ei ihailisi ihmistä, jota on käsitelty sieltä sun täältä.

Vatsalihastreenin piti alkaa ajat sitten, mutta se ei ole onnistunut. Kun menen istumaan, niin helvetin läskimakkarat pursuavat vyötäröllä. Ensin ajattelin, että olen varmasti lihonut ja toisaalta menettänyt lihasmassaa, mutta ehkä vatsa ei ole enää niin pömppö, jolloin rasvaklöntti on jakautunut useisiin osaklöntteihin, ja niiden välissä on inhottavat punaiset urat, jotka jäävät näkyviin hetkeksi, kun on noussut ylös. Tehodieetin on pitänyt alkaa ajat sitten, mutta viikko toisensa jälkeen olen edelleen samassa painossa. Lisäksi en osaa vieläkään hallita painoani tasapainoisesti, vaan se heittelee sinne sun tänne.

Tänään aamupäivällä oli hetken aikaa täydellinen olo, kun maha oli kireä eivätkä läskit olleet vielä alkaneet roikkumaan. Nyt olo on todella epätäydellinen.